7. okt. 2012

Anonyme Timeglass - Del 4 - siste del

Tusen takk for at du titter innom
- enten du skal delta hos Anonyme Timeglass eller jakter på fantastisk inspirasjon


WOW må jeg bare gjenta - for en uke dette har vært, og for en sann inspirasjon dere alle har gitt oss!
Sist som nå leser jeg i bloggene deres at det er en utfordring men morsomt å gjøre noe annerledes. Det ser ut som det er ulikt hvilken oppgave som er best likt - og slik har det absolutt vært innad for oss i DT og :)
Noen har surfet gjennom alle oppgaven, mens andre (inkl meg selv) har virkelig hatt litt "problem" med hvertfall en :) 

Men det er jo dette som gjør timeglasset så utrolig magisk - alt som lages er så utrolig inspirerende og kreativt og ikke minst LEKKERT !!! 

Så over til dagens - og den siste Deloppgaven

ER DERE KLAR FOR SISRE DEL ??!!

73 påmeldte ved startskuddet og totalt 50 deltok i Del 1

- 38 som deltok i - Del 2 og 34 som deltok i Del 3... 
Noe som betyr det at ikke mer enn 34 fantastiske scrappere som kan delta i dag :)




Del 4: Matching
Lag ett matchende sett på 3
(du velger innhold)
Merete

Pia


Mona










Tine

Mette

Da gleder vi oss stort til å se ditt sett på 3 :) 

 Deloppgave 4 avslutter 08. okt 23:59
vinner kåres og publiseres 09.okt 


11 kommentarer:

  1. Oh my ... Kjende eg vart nett litt skuffa ...
    Ditta blir vanskeleg.
    Men fine ting de DT folk har laga då :)

    SvarSlett
  2. Hei dere! Spennende oppgave. Min første reaksjon ble: Oj da! Men etter en kikk på dere DTers flotte bidrag begynner hjernecellene å jobbe, så jeg håper å komme i mål. Takk for en utfordrende uke:) Dere er såå flinke!:)
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  3. Jeg får si som de to over: min første reaksjon var også OI!! Dette blir ikke lett... Men takket være deres (DT) flotte bidrag fikk jeg inspirasjon og noen ideer :-) Så får vi se om jeg klarer å lage det innenfor fristen... :-)

    SvarSlett
  4. Jaja hmmmm så bra vi har så lang tid på oss da... :D

    SvarSlett
  5. Det kom jammen en idé seilende....Da er jeg i mål med mine fire oppgaver...det hadde jeg ikke trodd. Takk for inspirasjon og artige oppgaver.

    SvarSlett
  6. Jubel! Jeg klarte alle 4 :) Og fyttikatta jenter som dere har utfordret meg!! Tusen tusen takk!! :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  7. Juhuuu - jeg er i mål. Jaggu greide jeg alle 4! Den siste utfordringen ga meg et øyeblikks panikk, men etter å ha sett på DT-kreasjonene nærmest boblet jeg over av kreativitet :)
    (Det er godt å kjenne at jeg KAN lage noe raskt også... om jeg må...)
    Dette var kjempegøy! Jeg blir gjerne med på ny runde.
    Stor Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Dette har vært utrolig gøy å være med på :) Og jeg er så fornøyd for at jeg klare å være med på alle 4 utfordringene :) Det er gøy å bli utfodret litt på ting man kanskje ikke lager til vanlig, her måtte man tenke litt utenfor boksen :) Dere i DT har laget utroilig mye fint og dere er til stor inspirasjon :) Klem Rita

    SvarSlett
  9. Da er jeg i mål med alle papirprosjekt..:) Kjempartig å få delta på dette, og såå masse flott å se i bloggene rundt omkring. Lykke til med kåring av vinner!
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Phu.. Dette var en skikkelig utfordring.Men jeg jobber best under press, og det var morsomt å se at jeg klarte å lage noe på kort tid, selv om jeg skled inn over mål i siste liten :-)
    Tusen takk for en morsom og utfordrende Timeglass-utfordring.
    Nå gjenstår bare opprydding i kaoset..
    Klem

    SvarSlett
  11. Og der passerte jeg målstreken. PHU! TUSEN TAKK for en kjempe flott og utfordrende uke, for ikke å snakke om all den flotte inspirasjonen dere gir. ;o)) Jeg har storkost meg.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere